![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Från bromsrenoveringen........
![]() Det ser ganska fint ut för att vara 30 år. //21 -------------------- Mercedesåkare
|
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 ![]() |
Det är väl inte så konstigt, du använder väl aldrig mittpedalen....
![]() ![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Jo då jag skall stanna........
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
Kurre o Tina HBV 166 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 328 Registrerad: 10-January 08 Från: kolstavägen 31 märsta 19591 Medlemsnummer: 527 ![]() |
ja de såg ju verkligen fint ut ju
![]() hoppas mina egna ser lika fina ut när jag kommer till de stycket lol Kurre ![]() |
Tor HBV 161 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 94 Registrerad: 27-October 07 Medlemsnummer: 482 ![]() |
Er heldig jeg da, når jeg kjøpte bussen så var skifte av bremser med i prisen. Så nå skal jeg snart kjøre den ned til tidligere eier for så å hente den noen dager senere med nye bremser bak
![]() Tor -------------------- Sitting Bull[color=#000099]
|
Charsten HBV 21 |
![]()
|
Nu har jag varit ute och testat bussen lite och upptäcker att jag knappt har nån handbroms...och ingen tid på verkstan gick det att få, jaja man får väl ta en tvåa på det då
![]() //21 -------------------- Mercedesåkare
|
Charsten HBV 21 |
![]()
|
Nu har jag fått lov att köra in i Scanias verkstad i morgonkväll så det kanske fixar sig ändå.
![]() -------------------- Mercedesåkare
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 2nd May 2025 - 04:07 |
Designed from: ![]() |