![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Kurre o Tina HBV 166 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 328 Registrerad: 10-January 08 Från: kolstavägen 31 märsta 19591 Medlemsnummer: 527 ![]() |
hej alla!
Dags för en uppdate å lite frågor efter att ha gått igenom min buss lite mera (ej klart än:)) så upptäkte jag att ävän taket är i plåt ![]() fixat blinkers upptäckt att alla taklukorna läcker som såll då den gummi list som ska finas e obefintlig ![]() ![]() då jag inte fick nå svar angående spridar hyllsor ,så köpte jag nya ,som jag nu väntar på,inget e som väntans tider. ![]() när jag försökte söka på nätet om motorn så visar de sej att de e stört omöjligt å hitta nått om den,vore tacksam om någån har uppgifter på hur mycke dom nya spridar hyllsorna ska dras med ? hum finns en del rost på undersidan som måste fixas ,få se om vädret kan till låta lite svetsning så småningom. om någon har en bok om denna motorn (D69B) så vore jag tacksam ![]() när jag hörde med volvo om s-hyllsor så ville dom ha 735+moms per styck. hittade en annan sida som tog 170kronor för dom ,,hoppas de vart rätt å passar ,,de visar sej i nästa vecka hoppas jag ![]() jag mistänker att vi senare blir tvungna å renovera hela insidan ,då de visar sej att förra ägaren inte lagt ner nån omsorg på de över huvud taget ![]() men vi ska försöka få den besiktigad i sommar om de bara går ![]() well de va lite om detta så länge ha de bra alla mvh kurre |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 19th July 2025 - 12:42 |
Designed from: ![]() |