![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Indianen HBV9 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Glad PÃ¥sk alla HBV:are.
Till ER som tänkt komma på träffen och Årsmötet, anmäl er snarast möjligt.Det är saker som måste ordnas och vi behöver veta antalet deltagare. Ha de gött alla INDIANEN ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Vet inte om jag dum eller... Jag hittar ingen stans att anmäla mig till årsmötesträffen så jag gör det här och hoppas det går fram. 2 pers. + buss kommer till Värmland!
![]() -------------------- Busster
|
Indianen HBV9 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
TRÄFF I HAGFORS I SAMBAND MED ÅRSMÖTE
27/4-29/4 2007 FREDAG 17:00 Insläpp 22:00 Varm korv med bröd LÖRDAG Diverse jippon under dagen. Program med tider får Ni vid ankomst. 18:00 Mat, medtag egen DRYCK!!? Senare på kvällen får vi se vad som händer. SÖNDAG 13:00 ÅRSMÖTE Efter mötet Kaffe med dopp. Tillgång till dusch o toa. Ingen el. De som vill fiska kan köpa kort av MUNKEN HBV 65 Simhallens öppettider finns med i progam Ni får vid ankomst. Gångavstånd till SHOPPINGCENTER. PRIS: 175:-/person VÄLKOMNA INDIANEN o MUNKEN |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
I kallelsen som har gått ut till samtliga står det vart man anmäler sig både med tele nr och e-mail.
Tommy HBV 1 ordf |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Ridån gick ner för Busster
-------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Ja den har vi fått för länge sedan och anmält oss har vi oxå.......vi ses i Hagfors.
Är det någon som har exakt adress till träffplatsen? Charsten 21 -------------------- Mercedesåkare
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Adress
Geijersholmsvägen 5 68330 HAGFORS Allt enligt Hitta.se -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Tack.
-------------------- Mercedesåkare
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 7th July 2025 - 16:01 |
Designed from: ![]() |