![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Jo, men jag tror att han gjorde så men glömde att han skulle resa bort. Men å andra sidan har jag sett att han varit ute på sidan idag. så GEEOORRRGGEE!!!
hör av dig!! -------------------- Busster
|
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Jag har kontaktat Skrotland Yard
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
Reidar HBV 40 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 190 Registrerad: 9-February 05 Från: Borgvik Medlemsnummer: 26 ![]() |
Tror heller ikke Guardia Civil her nede er "kjørbare" før langt ut i neste uke.Det er nemlig 5 dagers FIESTA i Coin. Også har 27' varmt her NU.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Den som ventar på något gott...... Vi har vårat kvar!
![]() ![]() -------------------- Busster
|
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Lite info om George.
Hans Hemma dator ![]() ![]() ![]() |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Självklart är jag med på årsmötet - finns inget som kan avhålla mig från att träffa alla vildar i denna illustra förening. Ska besiktiga bussen på väg upp till Skattkärr - hoppas dom är hyggliga i Vänersborg.
Sant är att jag har varit utomlands - var en sväng i Egypten med dottern - satan vad varmt! Vi ses på torsdag. hejs/GB |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Herreguud vad skönt!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Busster
|
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Nu var det ju inte jag som skulle va rädd för mumierna där nere i värmen - det var nog snarare tvärtom
![]() Däremot kan man ju bli lite skrämd av badmodet ![]() ![]() Men det är väl det som kallas gubbsjuka tror jag - ögonen sitter iaf kvar i huvet! hejs/GB |
Indianen HBV9 |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
GE
III ORG, Det är inte förbjudet att "ÖGONBRYNA" ![]() ![]() ![]() UGH! UGH! |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 3rd May 2025 - 08:05 |
Designed from: ![]() |