![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Kolla den här länken som jag fick av Anders MHC 1609.
Dragracing med buss ![]() Å jag hittade en till rackare -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
*Torgeir st-remy |
![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 46 Registrerad: 5-August 06 Från: Kristiansund . Norge Medlemsnummer: 100 ![]() |
Fy f.. det gjikk fort der
![]() ![]() Det der er helt sikkert en scania ![]() King of the road |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Gå in på www.kossan.se och skrolla ner till sökfunktionen.
Skriv buss så kommer några fler filmer upp. Bl a en riktig rysare när dom ska krana upp en buss ur vattnet. Skriv in lastbil så kommer det upp några andra jätteläskiga, kunde knappt sova efter att ha sett dom. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
*Katarina |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 10 Registrerad: 20-November 06 Medlemsnummer: 155 ![]() |
![]() Hoppas att jag kan sova utan alltför mycket mardrömmar. Men det känns ändå som en kul grej att gå in och kolla på lite olika sajter. Sköt om Er alla, eller var det sköt Er jag skulle skriva Katarina |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Tänk jag tyckte precis det såg ut som Svea
![]() eller var det önsketänkande???? ![]() //Sussie |
Ewa HBV11 |
![]()
|
Ha ha!
Man vet ju aldrig vad ![]() Kanske värsta muskelpaketet kommer nerdunsande genom skorsten. Nu menade jag inte att Tomten hade muskler, utan en motor som passar Svea. ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
*ThomasFrånFinland |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 10 Registrerad: 22-January 08 Medlemsnummer: 541 ![]() |
|
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Såna där hinder vill jag ha här hemma också. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th May 2025 - 09:28 |
Designed from: ![]() |