Påsk på Hanatorps Camping, MHC Påskträff hos Pia & Hallon |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Påsk på Hanatorps Camping, MHC Påskträff hos Pia & Hallon |
Torgny J HBV 66 |
23 Feb 2005, 09:59
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 |
Hej alla bussar och busar.
Blir det några HBV-are på MHCs påskmöte? HBV 66 kommer dit i alla fall. Vem mer? Há Dé TorgnyJ -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Peo HBV 2 |
23 Feb 2005, 10:19
|
Logdansare Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 |
Näej Jag kommer nog inte. lite långt att åka i snöstorm som det blir i påsk, samt att Busster nog inte är klar riktigt ännu, men det kommer fler träffar! Ha de!
-------------------- Busster
|
Torgny J HBV 66 |
25 Feb 2005, 00:36
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 |
Det ser ut som om vi blir ensamma från HBV på påskmötet i Hanatorp.
Ska försöka hålla vår fana högt om jag får dekalerna tills dess. Há Dé Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Torgny J HBV 66 |
27 Mar 2005, 18:02
|
Hemma igen efter en fantastiskt SOLIG PÃ¥skhelg i Hanatorp.
Tack Pia och Hallon. Enligt "Hallon" den femte soliga påskhelgen på raken i Hanatorp. -------------------- Há Dé Gôtt
Ewa HBV11 |
28 Mar 2005, 00:26
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Jag hade iofs sol här hemma oxå, men det är bra att veta om fler säkra solställen.
Hoppas ni hade det kuligt. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
28 Mar 2005, 09:18
|
Jo Ewa nog var det kuligt och även whiskeyigt emellanåt
Há Dé Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Ewa HBV11 |
28 Mar 2005, 22:54
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Var ni många?
Jag har ingen aning om hur deras träffar brukar vara. -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
31 Mar 2005, 21:42
|
Hej Ewa.
Kollade med Hallon, klistrar in hans svar: Hej på Er ! Hanatorps Påskträff gästades av 80 husbilar/ Bussar, och till Forsbergs var vi 170 personer. Detta var femte året på raken som vi arrangerade denna träff, och deltagarantalet har legat konstant alla år. Vi har dessutom mycket bra tumme med väderguden, detta var de facto även detta femte året som vi hade ett sådant underbart väder. Soliga vårhälsningar Hanatorps Camping Hallon & Pia Sic Torgny J -------------------- Há Dé Gôtt
Lo-Fi version | Tid: 1st November 2024 - 01:20 |
Designed from: |