Midsommarskoj |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
Midsommarskoj |
Ewa HBV11 |
27 Jun 2005, 00:12
|
Häxa Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 |
Hej å tack till alla som var med och gjorde Höljes till en höjdarhelg.
Lite x-tra skoj att det dök upp en del helt nya ansikten. Guu va alla är trevliga Vi har så förbaskat skoj Maggan gick en runda och fick det till 81 husbussar/husbilar, inte dåligt de. på er allihopa -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Peo HBV 2 |
27 Jun 2005, 23:12
|
Logdansare Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 |
Det är precis så det skall vara å tänk jag var inte dålig en enda morgon något av ett rekord Nu är jag hemma och förbereder nästa balluns! Jag lovar att det kommer att bli trångt på gården men det SKA gå!! Hat så kul på era resor och äventyr sålänge så ses vi snart igen
-------------------- Busster
|
Frank HBV61 |
28 Jun 2005, 10:35
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 |
såååå synd att jag inte kunde komma upp till er!!
är det någon som i helgen?? Skulle ju vara skojigt att kunna titta på bilder åtminstonde..... Ha en riktig glad sommar allihopa Frank HBV61 -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Svea HBV77 |
28 Jun 2005, 11:56
|
Gold Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 |
Tack alla för en jätte trevlig midsommar helg. Det var en upplevelse att se alla dessa olika bussar ( med innehåll förstås). Vi hade en trasslig ner resa, och veckan före var minst sagt lika upp o ner, men vad gör väl det när man hade så roligt Nu laddar vi för helgen hos Peo. Buss Buss på er. |
Mats HBV 49 |
28 Jun 2005, 22:38
|
Advanced Member Grupp: HBV Medlem Inlägg: 34 Registrerad: 22-January 05 Medlemsnummer: 24 |
Vi vill också passa på att tacka för en mycket trevlig midsommarhelg i Höljes.
Ett särskilt stortack till er som ordnar till så trevligt för oss nybörjare. |
Lo-Fi version | Tid: 10th November 2024 - 19:56 |
Designed from: |