Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

 

 
Reply to this topicStart new topic
> gløding/start
jørn
inlägg 19 Oct 2005, 08:21
Inlägg #1


Oregistrerad









hver gang jeg starter bussen (volvo b 58) går gløding på ca 30 sek.er det rigtig.
det er montert egen knapp for gløding. og knapp for varmstart.
Go to the top of the page
+Quote Post
Reidar HBV 40
inlägg 21 Oct 2005, 20:12
Inlägg #2


Gold Member
*****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 190
Registrerad: 9-February 05
Från: Borgvik
Medlemsnummer: 26



hei Jørn.Så du har ingen problemer med vinterstarten blink.gif haee.gif Vi hadde tidligere en b-58 1977 mod fra Sogn billag.Der var det en svart knapp til venstre på instrumentpanelet(lavt nede i hjørnet)For å forvarme skulle denne trykkes inn.Fungerte helt topp.Hvor har bussen din gått i rute tidligere i livet?Ha det bra oppe i norden. Hilsen Reidar HBV 40 action-smiley-030.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jørn
inlägg 25 Oct 2005, 09:20
Inlägg #3


Oregistrerad









bussen kjøpte jeg av østerdalen billag. den har gått som turbuss lakert i feriebussens farger. den var i bruk helt til jeg overtok den for et år siden.
Go to the top of the page
+Quote Post
Reidar HBV 40
inlägg 1 Nov 2005, 23:52
Inlägg #4


Gold Member
*****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 190
Registrerad: 9-February 05
Från: Borgvik
Medlemsnummer: 26



Har ikke vært koblet til internett på ei hel uke,så det er noen dager siden du var inne ser jeg type.gif .Bussen din er vel i rimelig bra stand når den kommer ifra Østerdalen haee.gif Har du beholdt orange-fargen?Bor du/dere på østlandet,eller......?Vi har kommet oss på plass nede på costa del SOL,og det har vært/er kjempevær.25'på dagenog sol yahoo.gif .Det gjør bra for en dårlig kropp.Lykke til videre med Volvo'n.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

 



Lo-Fi version Tid: 27 April 2024 - 20:17
Designed from: InfinityStyles.com