Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

 

 
Reply to this topicStart new topic
> Ev sälja bussen i delar, Ev sälja bussen
*Kaj
inlägg 15 Feb 2014, 10:24
Inlägg #1


Superior Member
****

Grupp: HBV Gäst
Inlägg: 78
Registrerad: 2-February 14
Medlemsnummer: 4154



Höll på lite med bussen igår och konstaterade att det var mycket rost mm att fixa men det visste jag när jag köpte den så nu till frågan.
Om jag inte fixar bussen är det något värde i en Volvo B10M 87 a buss förutom däck och splitt lådan.
Bara däcken och lådan får jag min 25000:- för men resten då.
Varför denna fråga jo jag är så less på alla bilar mm då all min tid lägges på dessa hinner inte med mina egna då andras bilar skall gå i förhand och visst är det så men det är mer arbete med dessa då allt skall byggas om och mer jobb hela tiden då ägarna hela tiden vill ha mer gjort och dåligt betalt.Och nu till våren så kommer det in en veteranare som enligt ägaren bara är att lacka bakluckan och plocka ihop bilfan en Pv eller skall jag bara låta bussen stå tills jag får tid och lust att göra iordning den.
Har ett kök som måste total renoveras till våren vilket är bra då jag kommer ifrån allt i fordonsväg.Kan tillägga att jag är sju dagar i veckan i verkstan minst 6-8 tim varje dag.
Så vad skall jag göra sälja bussen i delar och köpa en färdig som bara är att hoppa in i eller göra klart den.Kanske låter gnällig men så här har det vart i flera år samt att jag dras med en sjukdom som bryter ned kroppen.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

 



Lo-Fi version Tid: 8 May 2024 - 15:56
Designed from: InfinityStyles.com