Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

 

 
Reply to this topicStart new topic
> Hagforsträff, Partaj
KENT HBV91
inlägg 10 Sep 2006, 19:30
Inlägg #1


Superior Member
****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 69
Registrerad: 9-July 06
Medlemsnummer: 96



Hej alla bussvänner!Nyss hemkommen från Hagfors,och ännu en i raden trevliga träffar som arrangerades av Hjortfot och Prosten med fruar.Helgen började sent på fredags kvällen med food-smiley-004.gif och en del hade börjat tidigare med food-smiley-004.gif food-smiley-004.gif, så dom var redan god form när vi föll in i ledet.Sen efter det var det kvällskaffe,med smörgås och lite info.om helgen.Sedan blev det mer food-smiley-004.gif food-smiley-004.gif och Maggan oTommy brassade konjaks-flammberade pannkakor till oss alla,enda kruxet var att lingonburken försvann :(vid 02.30 snåret.Så vi fick börja food-smiley-004.gif igen och fortsätta njut av den fina sen sommar-natten.Fiske stod på lördags menyn,men vete tusan om dom visste om att älva va tom,för det blev inge napp för någon.Sedan lite stadsvandring och glass,och lite senare fixade Affe så vi fick besök av ett blues-band thumbs.gif ,som spelade bara för oss nere bland bussarna,de var häftig må ja säga och så mer food-smiley-004.gif .Det blev långbord efter musiken, och knytkalaset kunde börja.Och sedan var det uppträde med lokala musiker(dom cyklade till lokalen så dom hade nog inte många spelningar per år)skämt åtsido,dom var jätte bra bägge två.Det var lite fräckisar och dans plus kaffe och någon food-smiley-004.gif slank faktiskt ner .Blir det något nästa år skall vi muddra älva, för Affe o Rune skulle bada nakna,men Rune har nog alldrig badat naken förut så hans tofflor står kvar på älvbotten nu,och Runes sambo fick hänga pengar på tork.Så nu fattar ni nog att han hoppa i med byxorna på.Heja smilie_flagge21.gif.Söndagen började med frukost och ett alldeles för snabbt avsked,men våra ungdomar väntade där hemma på oss,så det fanns inget val.Men resan hem gick bra,så nu ser vi framåt till nästa träff.Ha en fortsatt trevlig sen sommar allihopa.Hälsningar Kent o Marie HBV91.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Tommy HBV 1
inlägg 10 Sep 2006, 20:23
Inlägg #2


Gold Member
*****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 1614
Registrerad: 21-November 04
Från: Karlstad (Skutberget)
Medlemsnummer: 3



Hej alla ni som var där och även ni andra som inte hade möjlighet att komma. Jag måste tyvärr meddela er som missade träffen att ni missade verkligen något. sad-smiley-046.gif

Det var som sagt en toppenträff, thumbs.gif thumbs.gif thumbs.gif Många nya trevliga medlemmar fick vi träffa. Priser och medaljer utdelades. Ett jättestort tack till arrangörerna.

Men Kent jag måste rätta dig lite. haee.gif doh.gif
Pappa Alf fick ju fisk och även Torbjörn fick ju två gäddor och en fin Abborre.
Sen var ju Ola med och stekte pannkakorna också.
Du missade lite där men var observant på nakenbadet och skoförlusten.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Torgny J HBV 66
inlägg 10 Sep 2006, 22:37
Inlägg #3


Gold Member
*****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 735
Registrerad: 9-January 05
Från: Varberg
Medlemsnummer: 17



Håll i hatten - nästa år kommer vi också.

Há Dé Gôtt
Torgny


--------------------
Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman
Solveig och Torgny
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
jørn hbv99
inlägg 11 Sep 2006, 10:42
Inlägg #4


Advanced Member
***

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 26
Registrerad: 3-February 06
Medlemsnummer: 74



takker for et hyggeligt treff,med fantastiskt vær,og mange nye bekjentskap.turen hjemmover ble ikke like bra,etter noen mils kjøring skjønte vi at noe var galt, og stoppet,svart røyk ut fra vebastorommet,opp med luka og det brenner i noen kabler,det var reelet til gløding som var defekt og begynte å brenne.etter et par timer med litt fiksing og starhjelp,gikk turen videre hjemover uten problemer.
gleder oss alt til neste treff vi kan komme til.



User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Stig HBV80
inlägg 11 Sep 2006, 13:54
Inlägg #5


Superior Member
****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 99
Registrerad: 24-July 05
Från: Kungsbacka
Medlemsnummer: 50



Hej å´tack till Indianen och Munken med respektive för en trevlig och välordnad
träff, med många ny ansikten, tack även till er som hjälpte till för att det skulle
bli en trevlig samvaro. food-smiley-004.gif

Bittan å´Stig (Jag som fixa lingonsyltsburken) thumbs.gif


--------------------
Kör VOLVO HBV 80
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
KENT HBV91
inlägg 11 Sep 2006, 18:22
Inlägg #6


Superior Member
****

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 69
Registrerad: 9-July 06
Medlemsnummer: 96



Ber så hemskt mycket om ursäkt,Ola ,Alf och Torbjörn.Men jag tror att det blev några food-smiley-004.gif för mycket,men å andra sidan så visades det som vanligt inte upp någon fångst.Så det har alldrig hänt.Men att Ola stekte pannkakor kommer jag ihåg. yahoo.gif Gott mos på er.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
MarieHBV91
inlägg 11 Sep 2006, 19:37
Inlägg #7


Newbie
*

Grupp: HBV Medlem
Inlägg: 0
Registrerad: 16-March 06
Från: Svenljunga
Medlemsnummer: 85



flowers_2.gif Hej allihopa!! Instämmer helt med min man! Var himla trevligt alltihop, hade jag inte haft så attans ont i min fot,skulle jag dansat tofflorna av alla herrarna där! Och fint väder hade ni fixat nature-smiley-008.gif !! Annat än vad Tommy fixade i Skattkärr whip.gif *L* Hagfors var en mysig stad. Och vilken häftig affär de hade!! Den med alla gamla o nya prylar,DET hade ungarna gillat! Synd att de inte har postorder. O tänka sej*LLLLL* man fick se manlig streaptese WOW. DET är inte ofta minsann! shockkk!.gif Nåväl, har man sett en ,har man sett alla bloedmann.gif Ha det skönt i sensommar värmen! Vi kanske ses igen. ( Och för dej Indianen sänder jag en historia,) flowers_2.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

 



Lo-Fi version Tid: 18 April 2024 - 21:19
Designed from: InfinityStyles.com