![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Äntligen är det dax....
![]() Hjärtligt välkomna till mej i helgen, kul att så många har visat intresse.Och kommer... Tror att vi är 17 bussar i dagsläget ![]() Ser fram emot helgen ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Bengt HBV 256 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 ![]() |
Hej Kompis !
Jag tror bestämt Du blivit en husbussinstitution!! Kul med så många deltagare! Hämtade ner pärlan i torsdags och nu är hon hos bussdoktorn för den årliga översynen ![]() Beroende på när doktorn behagar bli klar med alla operationer dyker jag antingen upp sent fredag kväll eller lördag förmiddag. Ser fram mot helgen! ![]() 256 Bengan |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Hej Kompis ! Jag tror bestämt Du blivit en husbussinstitution!! Kul med så många deltagare! Hämtade ner pärlan i torsdags och nu är hon hos bussdoktorn för den årliga översynen ![]() Beroende på när doktorn behagar bli klar med alla operationer dyker jag antingen upp sent fredag kväll eller lördag förmiddag. Ser fram mot helgen! ![]() 256 Bengan Hjärtligt välkommen Bengan ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 13:24 |
Designed from: ![]() |