![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() ![]() |
![]() |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Hej om det är några som vill komma till Sthlm under Aug så har jag möjlighet att Husera er( 11 - 15 bussar, 20 om vi jobbar lite...) över en helg, vatten & el finns, toan är oftast fungerande men kan ej utlovas... Så om det finns ett intresse... Min ide va att vi träffas på fredag em/kväll beroende på avstånd till Sthlm för vissa, sen tar vi en afton med lite grillning & lite läger eld & myser.Sen på Lördagen har vi ![]() ![]() ![]() eller vad tycks ? ![]() Föreslagit datum 16,17 Aug Kräftskiva kanske...??? ![]() ![]() ![]() Adressen är : Bällsta all'e i Bromma. inget gatu nr. ca 20 meter från Bällsta Gård. (finns på GPS) Hör av er,skriv om ni vill komma här. Tack på förhand Mvh Kenneth ![]() Hejsan Har inte riktigt koll på hur man svarar på forumet - inte helt solklart tycker jag, hoppas i alla fall att det blir läsbart ! Äntligen en träff i Stockholmsområdet!! Självklart kommer vi!! Gå båtvakt natten till lördag så vi avgår så snart jag vaknat till på lördagen! Vi ses! Bengt & Inger. HBV 256 Kanon då ses vi på Lördag -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Sorry, det sket sig för oss nästa helg. En massa måsten förstås. Hade hoppats, men men.
Hoppas ni har en fin träff, nästa gång kommer vi.. //Sussie |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 167 Registrerad: 16-October 12 Medlemsnummer: 2296 ![]() |
Sorry, det sket sig för oss nästa helg. En massa måsten förstås. Hade hoppats, men men. Hoppas ni har en fin träff, nästa gång kommer vi.. //Sussie Va tråkigt, sånt händer,vi ska göra vårat bästa ![]() ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Hasse HBV 253 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 520 Registrerad: 9-February 12 Medlemsnummer: 2207 ![]() |
Bra initiativ men dessvärre krockar det med Mälaren Runt mc-träff. Ha ett trevligt meeting.
![]() |
Göran HBV 222 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 158 Registrerad: 18-March 10 Medlemsnummer: 1191 ![]() |
Nu är vi på plats! Kenneth har fixat det perfekt, grillen är igång och det finns plats för många fler. Se till att komma hit nu när det äntligen är en träff i Stockholm!
|
Bengt HBV 256 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 ![]() |
Ok! Vi ses imorgon. Räknar med ankomst efter lunch.
Bengt HBV256 |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
Ok! Vi ses imorgon. Räknar med ankomst efter lunch. Bengt HBV256 Välkomna om ni inte hittar ,ring 0737 442323 Mvh Kenneth -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
Tackar alla berörda nya bussvänner för en riktigt trevlig bussträff med kräftor & tillbehör, mycke skratt & en hel del basket för barnen.
Väldigt lyckat! Vi siktar nu mot nästa träff i slutet på September, åter kommer med datum förslag. Tusen tack alla ![]() ![]() ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej.
Va kul att träffen blev lyckad. Lägg gärna ut lite bilder så vi får vara med på efterfesten bildmässigt. Tommy HBV 1 |
Göran HBV 222 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 158 Registrerad: 18-March 10 Medlemsnummer: 1191 ![]() |
Vi siktar nu mot nästa träff i slutet på September, åter kommer med datum förslag. Tusen tack alla ![]() ![]() ![]() Här kommer några bilder, det var en lyckad helg med trevliga människor, hundar och givetvis bussar!! I och med att vi är många med buss i Stockholmsregionen så borde vi kunna bli många fler. Jag är i och för sig inte så säker på att alla läser forumet så ofta. Tack Kenneth för att ha dragit igång detta! Bifogade bild(er) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
Tack själv
-------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
Bengt HBV 256 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 30-May 12 Från: Ingarö Medlemsnummer: 2247 ![]() |
Hej alla !
Jag kan bara hålla med föregående talare; En mycket trevlig och lyckad kväll !! STORT tack till Kenneth för ett strålande initiativ och ett jättebra arrangemang !! Vi ses snart igen ! "Stockholmssektionen" PS. Nu har jag varit och köpt nya reläer så håll tummarna ! Bengt |
Kenneth HBV 273 |
![]()
|
Hej alla ! Jag kan bara hålla med föregående talare; En mycket trevlig och lyckad kväll !! STORT tack till Kenneth för ett strålande initiativ och ett jättebra arrangemang !! Vi ses snart igen ! "Stockholmssektionen" PS. Nu har jag varit och köpt nya reläer så håll tummarna ! Bengt ![]() -------------------- Ken1 Vanhool
Vi hörs & störs |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 10th May 2025 - 19:19 |
Designed from: ![]() |