![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Roland |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Hej alla!
Det var länge sedan jag var inne då jag har haft fullt stök på jobbet som inte slutat än och väl lär hålla på ett bra tag till. ![]() Nu är jag tvungen och det känns skönt att vara tillbaka. ![]() Vi har besiktigat bussen idag och fått två tvåor (eller vad det heter nu för tiden) ![]() Den som är alvarligast är som rubriken beskriver. Den här bussen är en -66 Volvo B57. Finns det delar någongstans att få eller finns det andra knep? Jag har aldrig varit inne och mekat i styrlänkaget förut! ![]() Den andra anmärkningen var att ett däck bak var slitet, men vi har en ny uppsättning. Problemet är väl bara priset på omläggning. Vad kostar det att lägga om 4 däck på en buss? Är det någon som har en aning. Dyrt? ![]() ![]() Jag har en sprängskiss på det som felar men vet inte om det kan hjälpa! Ja, jag har datortrassel också. ![]() Roland -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 17th July 2025 - 00:46 |
Designed from: ![]() |