![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hallå alla trevliga bussägare!
Är det någon som har erfarenhet av Biltemas båt-toalett? Är sugen på denna jag har bild på. 25-9925 Toalett med elpump, heter den i katalogen, har läst vidare om att det även sitter en avfallskvarn i toan. Tacksam för alla svar! ![]() Mvh:Tommy Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Lasse&Anna HBV160 |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 96 Registrerad: 23-October 07 Medlemsnummer: 481 ![]() |
Hej
Vi hadde en sådan biltema toa i våran förra buss ,fast med manuell pump ,och det var den sämsta toalett man kan köpa. ![]() Pappret fick man slänga i en påse brevid för annars fastnade det,sedan läckte den vatten runt ringen.(och massa vatten gick till spolningen) Jag håller med crille, http://www.separett.se/ med 12V är en bra lösning tycker jag fast kanske lite dyr runt 6700kr tror jag ,220V är billigare runt 4995 har jag för mig ,men det finns ju mulltoa för 10-15000kr så 6700kr kanske inte är så mycket ändå.Men jag tycker att det viktigaste är att skiten inte luktar ![]() Lycka till!!! Mvh/Lasse |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th July 2025 - 11:02 |
Designed from: ![]() |