![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommy |
![]() ![]()
|
![]() Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 35 Registrerad: 10-August 08 Från: Alunda Medlemsnummer: 749 ![]() |
Hallå alla trevliga bussägare!
Är det någon som har erfarenhet av Biltemas båt-toalett? Är sugen på denna jag har bild på. 25-9925 Toalett med elpump, heter den i katalogen, har läst vidare om att det även sitter en avfallskvarn i toan. Tacksam för alla svar! ![]() Mvh:Tommy Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Bygger i en Scania BR Ikarus 145 -74:a
// Tommy |
![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej.
Jag har monterat en sådan åt en som ville ha en sådan. Han ångrade sig ganska fort. Anledningen var att det är en pump och kvarn i den och den drivs av samma elmotor. Skulle det så vara att avfallet inte hinner undan (för mycket papper eller annat som kommit ut) så fyller det på spolvatten mer och mer ja så länge man spålar, Och till slut rinner det över kanten. Han fick länsa med kaffekopp och hink. Sen tror jag den bara fins i 12 volt Tommy HBV 1 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th May 2025 - 00:31 |
Designed from: ![]() |