![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Nu drar vi in till hamnen, i morgon äter vi på stan och partar i bussarna.
Alla är välkommen! Charsten HBV 21 -------------------- Mercedesåkare
|
![]() ![]() |
*Christian |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 23 Registrerad: 20-February 08 Medlemsnummer: 579 ![]() |
Vet inte, men kanske jag sett er för många år sedan i Norrtälje.
Ni hade träff under klubbnamnet MHC, tror mig komma ihåg HBV 2 med "stående" fönster, då hade jag en scania (som sagt i presentationen) Jag gick med där(MHC) i fjol, men döm om min besvikelse, inte en buss så långt ögat nådde trodde jag fått virus eller nåt. Kände ingen som helst tillhörighet, bara en massa opersonlig lyxkomfort, och så fort alla skulle köra (jag har marschfart 70). Kanske jag hittat rätt?! |
Peo HBV 2 |
![]()
|
Logdansare ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 874 Registrerad: 28-November 04 Från: V- Nysäter Medlemsnummer: 10 ![]() |
Vet inte, men kanske jag sett er för många år sedan i Norrtälje. Ni hade träff under klubbnamnet MHC, tror mig komma ihåg HBV 2 med "stående" fönster, då hade jag en scania (som sagt i presentationen) Jag gick med där(MHC) i fjol, men döm om min besvikelse, inte en buss så långt ögat nådde trodde jag fått virus eller nåt. Kände ingen som helst tillhörighet, bara en massa opersonlig lyxkomfort, och så fort alla skulle köra (jag har marschfart 70). Kanske jag hittat rätt?! Hej du! Jo det stämmer precis det. Jag och en kompis fixade en träff i hamnen i Norrtälje någon gång i början på 90-talet. Peo -------------------- Busster
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th July 2025 - 01:22 |
Designed from: ![]() |