![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Rasmus |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 14 Registrerad: 5-February 08 Medlemsnummer: 561 ![]() |
Jag tycker att det ser ut att vara väldigt länge sedan någon lyssnade på musik här (18e april)...
Jag har i alla fall lyssnat på Status Quo hela vägen i bussen (bogserade hem den) & nu när jag har hållt på med bussen dom senaste dagarna har det varit mycket Status. Vad föredrar ni att lyssna på nu när dom kalla dagarna är där ute.. |
![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Mitt hjärta klappar ju främst för dom största (i mitt tycke) ROLLING STONES.
![]() Annars när jag är hema så går det mest musik kanaler via parabolen och då är det framförallt blues och gammla rock kanaler som gäller. Bluesen och jazz säger ju många är lika men jag kan absolut inte hålla med. jag tycker jazz låter som om dom personerna på scenen spelar varin låt baklänges. ![]() På jobbet är det för det mesta Radio vinyl som står på gamla godingar med mycket nostalgi tankar sen man var ??? yngre?? ![]() ![]() ![]() F-a va svårt det blev nu ![]() Tommy HBV 1 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 30th April 2025 - 17:38 |
Designed from: ![]() |