![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
ni som bes utan gasol intyg har de sagt nått om er kamin
undrar för e sugen på att sätta in en i bussen en liten med fönster så man ser elden -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Anders HBV 162 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 73 Registrerad: 19-November 07 Från: Öland Medlemsnummer: 505 ![]() |
Hej, har läst med intresse allt som skrivits i forumet om kaminer,
för jag skulle själv vilja sätta in en sådan.Bara man hittar en som är snygg och funktionell.Letar fortfarande överallt,tror jag? Om nu så skulle vara fallet med en nitisk besiktningsman, så kan det väll inte vara något större problem att tillf. skruva ut installationen? Och om det hänger eller sitter en skorsten kvar , så kan det väll inte utgöra ngn. fara , bara lite extra ventilation. Mitt råd bygg på bara. Anders /Öland ![]() |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
Hej, har läst med intresse allt som skrivits i forumet om kaminer, för jag skulle själv vilja sätta in en sådan.Bara man hittar en som är snygg och funktionell.Letar fortfarande överallt,tror jag? Om nu så skulle vara fallet med en nitisk besiktningsman, så kan det väll inte vara något större problem att tillf. skruva ut installationen? Och om det hänger eller sitter en skorsten kvar , så kan det väll inte utgöra ngn. fara , bara lite extra ventilation. Mitt råd bygg på bara. Anders /Öland ![]() ![]() ![]() bra här ska byggas ha de gott ![]() -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 28th July 2025 - 20:43 |
Designed from: ![]() |