![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Roland |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Hej igen
![]() Nu har vi haft diskussioner om vilken sorts toa vi ska ha i bussen. Den ena sidan tycker att det är jätteäckligt med Porta-Potti och kassett toaletter och den andra sidan tycker att det skulle vara äckligt med flugor ifrån en mulltoa. ![]() Jag skiter i vilket det än blir. ![]() Jag har sökt här på sidorna för att hitta de lösningar ni har i era bussar och läser om allt möjligt utom mulltoa. Finns det ingen som har tänkt sig detta eller provat på eller till och med har installerat en mulltoa? ![]() Jag vet inte så mycket om dem förutom att #1 och #2 separeras under själva akten. #1 rinner ner i en liten svart tank och #2 faller ner i en behållare där det i stort sett komposteras. ![]() Den ena sidan av diskussionen har haft mulltoa i sitt sjöhus och tycker att det skulle vara den optimala lösningen. VAD TYCKER NI? ![]() Skitsnack är OK! Roland ![]() -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
![]() ![]() |
crille HBV 95 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 117 Registrerad: 18-November 05 Medlemsnummer: 67 ![]() |
jupps separett finns som 12 volts variant googla på separett och läs vidare nej ingen lukt överhuvud taget en 12 voltsfläkt tar bort all ev lukt och ja det är en lucka som öppnas när man sätter sig ner .Kan verkligen rekomendera denna modell vi har haft flera husvagnar och 4 bilar/bussar med 70-100 övernattningar per år och detta är det klart bästa vi provat .
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 1st July 2025 - 12:22 |
Designed from: ![]() |