![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Roland |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Hej och Oj!
Näe, ni läste inte fel! Det ska vara stygn och inte dygn. Idag har vi monterat ur kopplingen ur bussen. Det har varit lite knöligt att komma åt innan vi kunde hissa ner vxllåda och koppling på garagegolvet. Vi lade inga fingrar emellan under demonteringen, men jag la mitt högra pekfinger emellan vid nedsänkningen av vxllåda och koppling. ![]() ![]() Denna mycket vänliga själ försökte hjälpa oss att hitta en ny lamell men gick bet. Min fråga nu naturligtvis är om någon av Er har tips eller ideer hur vi ska kunna komma över en ny lamell så att vi kan få vår buss iordning igen. Med hopp om tur ![]() Roland ![]() Jag ber om ursäkt om ni nu måste läsa långsamt då det går väldigt sakta att skriva med ett trasigt finger. ![]() -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
![]() ![]() |
*Roland |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 111 Registrerad: 23-April 06 Från: MejerigÃ¥rden, Dyvik Medlemsnummer: 88 ![]() |
Tjenis Ullrik!
Numret är 329417 men det har hjälpt föga hittills! ![]() Får väl vänta tills i morgon så att folk vaknat här i den "konungliga hufvudstaaaden... ![]() P-boxen är inget problem för Nomo i Täby. Har du tips på lamellfirma emottages detta med tacksamhet. ![]() Roland ![]() -------------------- Scania-Vabis CF7661 "RÖD ÖSTEN" ---- ½ VOLVO B71516 Halvan
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th July 2025 - 00:39 |
Designed from: ![]() |