![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Helt otroligt vad välgjorda.
http://www.crazyrussian.com/02/entry_1872.php -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Rolf & Eva HBV76 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 155 Registrerad: 27-April 05 Medlemsnummer: 40 ![]() |
Näe, du har nog rätt.
Förmodligen är det latex, samma material som man gör film-masker av. Den stora hemligheten ligger nog i ytbehandlingen och färgsättningen. Att få huden att verkligen se naturlig ut, och det har de ju verkligen lyckats med. Titta på jättefoten med sina naglar. Det där skulle man kunna, då skulle man kunna fylla hela bussen med skrynkliga tanter och åka utomlands. Eller varför inte ha den nyförlösta med babyn liggande i baksätet? Aldrig mer en fortkörningsbot! Man tittar på konstapeln och slänger en menande blick mot baksätet och säger: -Jamen fattaru varför jag har bråttom? Åh det är ju bara fantasin som sätter gränser... /R -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 17th September 2025 - 19:44 |
Designed from: ![]() |