![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Tommy |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Heisann
Jeg skal bygge om min racingbuss, dette er en Volvo B58-60 78 mod. den er innredet med plass til bil bak så dette blir stående.. innredningen i bussen er slitent og bærer preg av 10 års bruk. i dag står det et gammelt gassbluss med vask samt et lite kjøleskap som går på gass, den er innredet med dobbelt køyseng på tvers bak samt en sofagruppe som kan brukes som dobbeltseng, den er også innredet med bad hvor det blant annet står en porta potti. innredningen er gjort i panel, taket er original men trelisten i taken er stygge da de stadig er fuktige. bussen lekker vann forskjellige steder noe som også gjør sitt til at innredningen ikke er pen. Planen bytte ut hele kjøkkenet, fjerne dusjen og toalettet og erstatte det med et mindre skap hvor det kan være mulig å dusje for barn. det er også plan om å rigge til en køyseng på langs. samt nye hyller og overskap i hele bussen, det er også plan om å sette inn agregat på ca 2,5K, samt klima annlegg. nye lamper inni hele bussen osv!! hvor får jeg tak i deler (eks kjøkken, tepper til tak osv??) Kom med ideer og tips, gjerne med bilder av allerede innredete busser. |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 22nd September 2025 - 13:15 |
Designed from: ![]() |