![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
MarieHBV91 |
![]() ![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 0 Registrerad: 17-March 06 Från: Svenljunga Medlemsnummer: 85 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
MarieHBV91 |
![]() ![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 0 Registrerad: 17-March 06 Från: Svenljunga Medlemsnummer: 85 ![]() |
![]() Hon:------ Han:Jaha ,då börjar vi då.Vi sätter oss. Hon:Hur gör man? Han:Du tar den i handen. Hon: NÄÄ,vad äckligt! Han: Nejdå,ta den om huvudet med ena handen. Hon:Ja o sen då? Han:Jo sen tar du o drar med den andra. Hon:Såhär? Han:Ja ,just så.Det gick ju fint. Hon:Och nu då? Han:Nu suger du! Hon:NÄÄÄÄHÄÄÄ,du skojar!!?? Han: Nej jag skojar inte.Sug nu! Hon:Va äckligt!Ska man verkligen göra så här?? Han:Ja Hon: År du säker? Han:Jadå,jag har gjort det här förut.Lita på mej! Sug nu! Hon:(suger)Hmmmmm Han: Nå vad tycker du? Hon:Smakade salt. Han: Ja,det var väl gott?? Hon: Inte alls så dumt.Hur gör man nu då? Han:Nu särar du på benen. Hon:Va ,vad sa du???!! Han:Du särar på benen. Hon: Såhär ,menar du? Han:Ja,fast du får sära på benen mera,annars kommer man inte åt.Jag ska visa. Hon:Jaha,jag förstår. Han:Just så! O så tar du den här i handen igen. Hon:Hmmm Han:Sedan när du pillat fram den här så stoppar du den i munnen. Hon:Jaaa Han:AAAH,där gick det. Hon:Vad gör man med det här gula? Ska man äta det? Han: Ja,det kan man göra om man vill. Hon:Jaha.Hmmmm.GOTT!! Han:Hmmm,det är inte dumt Hon:---- Han:Se på mej nu!Jag försöker pilla fram den här lilla rosa med fingrarna. Hon:HMMM! han:Det kan vara lite svårt ibland o då får man använda munnen. Hon:Hmmmm Han: Man kan suga lite ochså,då kan det ibland gå lättare. Hon:(suck)Hmmmmmm Han:Nu gick det!! Hon:Jaaa Han:Tyckte du det var gott?? Hon:ja det var faktiskt inte så dumt. Han: Vill du ha mera?? Hon: Ja gärna! Men du,måste det vara så här omständigt?? Han: Jo ,men det går till så här ,när man äter kräftor.... Tja vad trodde ni de gjorde?? ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 17th September 2025 - 04:57 |
Designed from: ![]() |