![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Hejsan.
Nu tänker jag snart boka plats på Urkults festival, Näsåker, den första helgen i augusti. Är det fler som kan tänka sig att besöka denna underbara festival? Jag kan då ombesörja bokningen på campingen eftersom jag känner Lasse som rår om den. Kolla gärna in hemsidan och fundera, men fundera lite snabbt för annars tar platserna slut. Kan lova en fantastisk helg. www.urkult.se //Sussie |
![]() ![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Då kommer det en liten påminnelse om Urkult, Folkfest vid Nämnforsen, Näsåker.
Biljetter till festivalen säljs via ATG, man kan köpa för en dag eller hela helgen, men det är bara förköp som gäller och ingen försäljning på plats under festivalen. Det är nu dax att fundera på att lösa sin biljett om man tänker åka dit. Vi har 1 st bussparkering över om det finns någon som känner för att komma. Meddela mej innan den 20/7 för då ringer jag och avbokar den platsen på campingen. Ha en underbar sommar. //Sussie o Åke |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 8th July 2025 - 01:33 |
Designed from: ![]() |