![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Tommi |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 191 Registrerad: 24-August 05 Från: Stockholm Medlemsnummer: 54 ![]() |
Det var någon som var i Skattkärr på årsmötet som tipsade mig om fördelarna med att slopa trycklufts öppningen av dörrarna. Så efter långt funderande undrar jag är det någon som gjort det själv, var det svårt, kostade det mycket, kan man använda befintliga dörrar och vad skall man tänka på?
Tacksam för svar ![]() -------------------- Skype:callto://shukokai-100
|
![]() ![]() |
Stig HBV80 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 99 Registrerad: 24-July 05 Från: Kungsbacka Medlemsnummer: 50 ![]() |
Hej!
Jag har tagit bort tryckluftanordningen på min dörr och satt gångjärn istället, använde samma dörrblad men tog bort rutan men det är ju bara hur man vill ha det själv. Kostnaden är ju beroende om du kan fixa det själv så kostar det inte kortan. Skall du lämna bort jobbet så kostar det. Bifogar en bild hur min dörr blev, ficktag på tre stycken gångjärn med smörjnippel som jag svetsade i karossen och bultade fast i dörren det blev bra. MVH Stig ![]() Bifogade bild(er) ![]() -------------------- Kör VOLVO HBV 80
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 23rd September 2025 - 03:50 |
Designed from: ![]() |