![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
Detta är från en tråd på ett annat forum som jag tyckte var så häftig att jag kopierade den.......riktigt kul tycker jag.
Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står, det edna som är vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxten uatn porbelm. Dttea broer på att vi itne leäsr vrjae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. Så det är itne så vkitgit lngäre hur vi satvar! -------------------- Mercedesåkare
|
![]() ![]() |
*George |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 316 Registrerad: 21-November 04 Från: Göteborg Medlemsnummer: 6 ![]() |
Det enda jag hakade upp mig på var lngäre - ge mig en förklaring. Kan också bero på att jag just har varit nere på kvarterspuben och provat ett av de sex faten med en belgisk pilsner!
![]() hejs/GB |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th September 2025 - 23:45 |
Designed from: ![]() |