Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

> Första helgen i Augusti., är det fler...
Svea HBV77
inlägg 23 Feb 2006, 16:50
Inlägg #1

Gold Member

Grupp: HBV Medlem
Registrerad: 1-June 05
Medlemsnummer: 43

Hejsan.
Nu tänker jag snart boka plats på Urkults festival, Näsåker, den första helgen i augusti. Är det fler som kan tänka sig att besöka denna underbara festival?
Jag kan då ombesörja bokningen på campingen eftersom jag känner Lasse som rår om den. Kolla gärna in hemsidan och fundera, men fundera lite snabbt för annars tar platserna slut. Kan lova en fantastisk helg. www.urkult.se

//Sussie
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Svar
Svea HBV77
inlägg 24 Feb 2006, 17:29
Inlägg #2

Gold Member

Grupp: HBV Medlem
Registrerad: 1-June 05
Medlemsnummer: 43

Visst kan jag berätta mer om Urkult.
Det är en festival som riktar sig mot alla åldrar och alla typer. Oavsett musiksmak och stil så finns det något för alla. Festivalen är inriktad på miljömedvetenhet och det är nog den mest rena och skräpfria festival jag varit på. Det är dessutom otroligt lite bråk för att vara så mycket folk. Jätte mysigt och bra stämmning.
Årets program har inte blivit klart ännu, och man brukar inte känna igen så många namn/artister heller. Men det är oerhört bra musik, världsmusik. Festivalen besöks av folk och artister från hela världen.
Kostnaden för helgen brukar vara, biljett för hela helgen ca 600:- sedan tillkommer campingavgift ca 500:- (buss, ingen el). Elen brukar vi fixa från Graninge energi som har sitt kontor alldeles bredvid camping o festplatsen.

Är det någon som har mer frågor är det bara att höra av sig så ska jag svara efter bästa förmåga.

//Sussie
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Inlägg i det här ämnet

Reply to this topicStart new topic
1 användare läser det här ämnet (1 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Lo-Fi version Tid: 8th July 2025 - 01:24
Designed from: InfinityStyles.com