![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Frank HBV61 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Hej på Er!
Upplev våren - kom till Skåne! Jo, det skulle kunna vara trevligt att få besök av HBV'are här i södra Sverige. Jag har troligen hittat ett ställe då det finns både gott om uppställningsplatser för bussar (grusad, gräsbevuxen yta, rymmer kanske 15-20 bussar) och många olika aktiviteter att njuta av. God mat o dryck också, givetvis! ![]() ![]() ![]() ![]() Våren börjar ju ganska tidigt här nere (jämfört med andra delar av Sverige), så varför inte komma hit o inleda säsongen. Kan ni tänka er att delta, så lämna gärna en preliminär intressanmälan, utan förpliktelser förstås, så att jag så småningom kan ta kontakt med dom angående detaljer såsom priser osv. Vad sägs om en helg (fre/lör/sön) i April? Eller hellre lite längre ut på våren, i Maj månad? Kanske man kan skicka ut några mail till de tyska bussvänner oxå, bjuder de hit, inte så långt att köra ifrån Tyskland som upp till Höljes?? ![]() Kom gärna med förslag: Jag ser fram emot att kunna träffa så många medlemmar som möjligt!! ![]() God Jul på er alla! ![]() Mvh Frank HBV61 -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 29th July 2025 - 18:42 |
Designed from: ![]() |