![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Stefan HBV 297 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 57 Registrerad: 13-June 13 Medlemsnummer: 3411 ![]() |
![]() Har lite lätt oljefukt vid navet på B9.a med bakaxel EV85 ev EV80, funderar på om det är en packbox, är den lätt att byta, någon som vet? /Stefan |
![]() ![]() |
Lars och Elisabet HBV 251 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1844 Registrerad: 4-April 10 Medlemsnummer: 1205 ![]() |
Hehe... en sak är jag tvärsäker på!!
Att jag inte ska va tvärsäker ![]() Du ä välkommen. Rycka drivaxel nu är väl int så besvärligt? En halvtimme inkl återmont? Då ska du ju kunna mäta navmuttern. Hmm, olja ur de små hålen... inte så att du har läckage in till bromsarna? ISF blir det ju totalrivning och DÅ skulle jag tvätta ur lagren o navet det "gamla" fettet och stoppa i nytt. Jag gjorde så på Gamle Herr Magirus och han blev så glad att han gjorde minst 5km/tim högre toppfart ![]() ![]() Kan du scanna/fota sprängskisssen så blir de enklare att föra resonemang. Jag är inte riktigt med dej men de kan iofs beropå den pestliknande influensan som härjar i min kropp ![]() -------------------- Jag kör hellre Diesel.
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 6th May 2025 - 09:46 |
Designed from: ![]() |