![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Svea HBV77 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Finns det några som skulle vara intresserade av en träff i Gottne, Ö-vik, där vi träffas o trivs på en alldeles underbar plats.
![]() Finns ström, vatten o dass. Platt parkering för ca 25-30 bussar, pool, fiske, bagarstuga, utomhus scen för hugade musikanter, grillplats m.m. ![]() ![]() Hade en tanke på att förlägga träffen i slutet på augusti efter surströmming och kräft premiären. Hur är det, har alla bokat upp hela sommaren eller? ![]() Sussie o Åke |
![]() ![]() |
Frank HBV61 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Scha, det va vell den vanlige doosen wischkie
![]() Nä, allvarligt - eftersom jag är utlänning och aldrig har gått på en svensk skola, så ser jag språk som inte är mitt modersmål med lite andra ögon.... vilket gör att jag 'ser' ord på ett annat sätt, t.ex. undrade jag för inte så länge sedan: Bottenvåning - övervåning - förvåning!! Hmmmm....... ![]() ha en fortsatt fin söndag! ![]() -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th July 2025 - 23:29 |
Designed from: ![]() |