![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
HÃ¥kan HBV 179 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 184 Registrerad: 16-January 08 Medlemsnummer: 533 ![]() |
![]() om ni har den separat under bussen e de en lös tank eller fast tank hur tömmer ni om de e fast tank? har ni tips på hur man bygger tank eller var har ni köpt era tankar mvh håkan -------------------- håkan i sveriges trädgård....
|
![]() ![]() |
Börje HBV216 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 ![]() |
Tack för att du delar med dig Nicklas! Jag har också ett Honda vattenkylt 2-cylindrigt elverk inbyggt i bussen. Det kostade mig tyvärr nästan 10.000kr i reparation för något år sedan. ![]() Surt sa räven – men vad gör man… Jag vet inte varför det pajade. Verkstaden spekulerade i om det kan ha varit fukt i elverket eller om det var en hög belastning som plötsligt försvann. Fukt tvivlar jag på eftersom det sitter inbyggt och skyddat och man måste väl kunna stänga av även höga belastningar tvärt utan att det pajar? Nu har jag alltid några 220v lampor på parallellt innan jag stänger av större förbrukare så inte all effekt försvinner på en gång. Det är säkert larvigt att göra så men ett nytt haveri känns inte bra heller. Hur som helst, betalt och klart och nu funkar det. Som nytt gick det på 38.000kr och då blir ju 10.000kr nästan ingenting… Börje ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 30th April 2025 - 04:44 |
Designed from: ![]() |