Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )

> Spridare, Spridare köpes
*Kaj
inlägg 23 Jul 2014, 21:05
Inlägg #1

Superior Member

Grupp: HBV Gäst
Registrerad: 2-February 14
Medlemsnummer: 4154

Någon som har en spridare liggandes av följande nr

Volvo 424530
Volvo 500 3151
Bosch 0986 430164
Bosch K BEL 117 P 74
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Svar
*Kaj
inlägg 25 Jul 2014, 10:49
Inlägg #2

Superior Member

Grupp: HBV Gäst
Registrerad: 2-February 14
Medlemsnummer: 4154

Hej ingen direkt panik och tydligen kan jag inte registrera mig om jag inte vart på en träff och som bussen är nu kommer det att ta lång tid innan jag kommer iväg på någon träff,funderar faktiskt att skaffa mig en annan köklar buss men letar man en sådan buss som jag vill ha får jag vänta till efter semestern då alla bussälskare är ute och far med sina men förr eller senare dyker det upp ett lämpligt offer som jag får hygga in på.Fortsatt trevlig semester på er,själv meckar jag Cheva van under tiden skall sätta i en dieselsnurra typa om den koppla på husvagnen och ev få komma iväg någonstans men som vädret är nu så vete tusan om man inte skall krypa in i jordkällaren och komma ut om ett par veckor,visst är värmen bra för min sjukdom men det är lite väl mycket och i Lördags regnade det oavbrutet i en timme och det bara forsade ned har aldrig sett så mycket vatten här,till och med vägen vart översvämmad nått som aldrig har hänt hade det vart lite djupare kunde man simmat några hundra meter på vägen he he.
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post

Inlägg i det här ämnet

Reply to this topicStart new topic
2 användare läser det här ämnet (2 gäster och 0 anonyma användare)
0 medlemmar:

Lo-Fi version Tid: 15th May 2025 - 13:02
Designed from: InfinityStyles.com