![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Martti o Marianne HBV 274 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 89 Registrerad: 6-February 11 Från: SkÃ¥ne/Näsum Medlemsnummer: 1853 ![]() |
hej har letat efter sprit till mina bromsar men kan inte hitta någonstans...vet att Biltema har haft innan men det verkar ha utgått ur deras sortiment..
Mvh Martti |
![]() ![]() |
*Conny |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 122 Registrerad: 10-September 12 Medlemsnummer: 2286 ![]() |
Oj, som novis på större fordon så var detta första gången jag hört/läst nåt om detta. Hur kan man kolla att man har sprit i? Hur fyller man på?
-------------------- Alpus 260 SR byggd på Volvo B10m -85.
|
Jan HBV 283 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 213 Registrerad: 4-December 10 Från: Trosa Medlemsnummer: 1614 ![]() |
|
Martti o Marianne HBV 274 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 89 Registrerad: 6-February 11 Från: SkÃ¥ne/Näsum Medlemsnummer: 1853 ![]() |
Oj, som novis på större fordon så var detta första gången jag hört/läst nåt om detta. Hur kan man kolla att man har sprit i? Hur fyller man på? På moderna vagnar som B10M behövs det inte sprit eftersom det finns lufttork. Tack Jan "modernt" det var det ordet jag sökte ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th August 2025 - 21:28 |
Designed from: ![]() |