![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Martti o Marianne HBV 274 |
![]()
|
![]() Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 89 Registrerad: 6-February 11 Från: SkÃ¥ne/Näsum Medlemsnummer: 1853 ![]() |
hej har letat efter sprit till mina bromsar men kan inte hitta någonstans...vet att Biltema har haft innan men det verkar ha utgått ur deras sortiment..
Mvh Martti |
![]() ![]() |
Börje HBV216 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 ![]() |
Jag köper mitt frostskydd hos Volvo Truck då det enligt
texten på förpackningen skall ha "smörjande och rostskyddande effekt" förutom att den absorberar fukt. Frostskydd är anbefallt av trafiksäkerhetsverket att användas under +5 grader, men jag använder det året runt på grund av att jag tror på den "smörjande och rostskyddande" effekten... Jag är också ganska noga med att dränera alla tryckluftstankar med jämna mellanrum och då luktar det sprit året runt... Vid något tillfälle hade jag ett frostskydd av märket "Lahega". Dom kanske har fler återförsäljare i landet som passar bättre. Företaget finns på nätet vet jag. Börje HBV 216 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 15th August 2025 - 21:22 |
Designed from: ![]() |