![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Göran HBV 222 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 158 Registrerad: 18-March 10 Medlemsnummer: 1191 ![]() |
Jag är ingen hejare på det här med motorer.
Elektronik och träarbete har jag inget emot men det som får bussen att gå framåt (och stoppa den), det skulle jag vilja lämna bort till någon annan. Det jag skulle behöva är helt enkelt en firma som kan gå igenom bussen så att jag inte drabbas av stopp inför den kommande säsongen. Är det någon som känner till något bra företag som inte har något emot en gammal Volvo? Helst inom ca 10-15 mil från Stockholm. Det enda företag jag känner till är Volvo Bus Center men jag misstänker att de troligtvis är dyrast... |
![]() ![]() |
Börje HBV216 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 ![]() |
Göran!
Hur gick det för dig hos KG Busservice? Blev du nöjd? Börje ![]() HBV216 |
Göran HBV 222 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 158 Registrerad: 18-March 10 Medlemsnummer: 1191 ![]() |
Hur gick det för dig hos KG Busservice? Blev du nöjd? Ja, jag blev mycket nöjd! De var väldigt proffsiga: + De uttryckte sig trevligt både på telefon och via mail. + Jag kunde lämna och hämta bussen väldigt smidigt så att jag inte behövde passa verkstadstiderna. + De kontaktade mig för att fråga hur jag ville ha det då de stötte på punkter där det kunde göras på olika sätt. + De tog hand om en tilläggsbeställning från mig. + Jag fick en elektronisk faktura. + De gjorde servicen precis som jag begärt. Kommer jag att ha bussen kvar inom rimligt avstånd från KG Busservice så kommer jag att lämna in den där igen! |
Börje HBV216 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 606 Registrerad: 23-September 09 Från: Stockholm Medlemsnummer: 1138 ![]() |
Tack för ditt svar Göran!
Det låter ju jättebra, så vill man bli bemött! Dom åkte högt upp på min lista nu… ![]() Ha det bra Börje ![]() PS Ska du flytta från stan? Kommer jag att ha bussen kvar inom rimligt avstånd från KG Busservice så kommer jag att lämna in den där igen! |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 31st July 2025 - 08:32 |
Designed from: ![]() |