![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Michael |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 79 Registrerad: 10-June 12 Medlemsnummer: 2249 ![]() |
Hej allihopa. Tänkte bara kolla om någon har färsk info om detta med att regga om en buss till PB II. Skall köpa en buss snart och vill regga om den till PB2. Problemet är bara att det är en djungel och att man hör många olika bud.
Så är det någon som dels sitter inne med färsk info samt vad som krävs av min buss för att bli godkänd så skulle jag bli glad. -Ser fram emot att gå med i klubben och få komma igång med mitt nya projekt. ![]() |
![]() ![]() |
*Michael |
![]()
|
Superior Member ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 79 Registrerad: 10-June 12 Medlemsnummer: 2249 ![]() |
Kände nästan på mig att det var lite godtyckligt. Skall kontakta en station och be om en lista på vad dem kräver. En fråga till:
Ibland kan man få uppfattningen om att de skall ta bort möjligheten att regga stora bussar som PB2. Men hur var det med detta? Ligger det något otäckt och ruvar i vassen? Själv är jag som ett litet barn. Är sedan ett par timmar ägare till en Deltaplan B10M från 1984. Lite ruffig och med rudimentär husbilsinredning. Men vad gör det? Har drömt om denna dan sen jag var liten och åkte med morsan (som var reseledare) i allsköns bussar. Ser fram emot att bli medlem i HBV och i sinom tid åka på träff. |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 17th May 2025 - 03:27 |
Designed from: ![]() |