![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Thobias |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 23 Registrerad: 6-October 09 Medlemsnummer: 1141 ![]() |
Hej,
Jag har 24v i bussen men behöver 12v till kylskåp, toa och bilstereo. Jag har läst att man kan köpa en konverter men borde man inte kunna ta ut 12v från ett av batterierna (jag har 2 st 12v batterier som är seriekopplade)? Mvh Thobias |
![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Liljeholmen har fina mysjlus.
Startas med hjälp av solstickan. (förlåt komentaren men kunde inte låta bli) Men om vi pratar led ljus. så köpte vi två st led lampor på Ikea förra året med inbyggda batterier två AA dom monterade vi provisoriskt ovan arbetsbänken i bussen funka toppen. Sen var vi på ett stort varuhus i närheten av Falkenberg dit alla pilgrimmer reser någon gång. där såg vi några liknande lampor och med facit på hand så handlade jag ett flertal för kommande behov. Men tyvärr så var det inte av samma kvallite' Dom lyste sämmre och batterierna tog slut på noll time. Jag gillar ju inte direkt Ikea grejer men dom var toppen och dom sitter kvar änn. Det smidiga med dom var att det fodrades ingen kabeldragning. Tommy HBV 1 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th May 2025 - 14:38 |
Designed from: ![]() |