![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Andreas HBV 233 |
![]()
Inlägg
#1
|
Advanced Member ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 27 Registrerad: 14-November 10 Medlemsnummer: 1561 ![]() |
Hej, jagar på uppdrag åt en vän en fräsch dubbeldäckare med sittplatser på nedre våning (finns ju en del bussar som kallas dubbeldäckare utan persontrafiksutrymme på nedre plan)
Spelar ingen roll vad den är registrerad som eller vilken typ av inredning den har. Han vill inte börja med att laga rost, årsmodell från ca 85- Vi har farit runt och kollat på det skrala utbud som finns idag (om man inte vill lägga 1 miljon kr i köpeskilling) och de flesta verkar vara tagna av det bruna guldet som härjar i vårt saltrika land. Någon som har någon erfarenhet av import från ex tyskland? Är jättetacksam för alla tips jag kan få Mvh Andreas HBV233 |
![]() ![]() |
Tom HBV168 |
![]()
Inlägg
#2
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Donald, hade varit trevligt om du med ett par korta meningar kort ville redogöra för grunderna beträffande att ta hem ett tungt fordon. Kanske belysa skillnaderna mellan tungt och lätt.
Nu pratar jag inte om en hel uppsats, men jag blev lite nyfiken. (och nej, jag ska INTE köpa en ny dubbeldäckare, det räcker bra med den jag har) -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 25th August 2025 - 06:03 |
Designed from: ![]() |