![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Vart kan jag tänkas hitta en vattenpump till Skräcken?
Det är en MB O302 från -74 Sen såg jag att dieselfiltrena är liksom inkapslade el hur jag nu ska uttrycka mig. Det är ju säkert något i dom där burkarna som ska bytas. Kan någon vänlig själ berätta vad jag jag kommer få se när jag öppnar dom ![]() Fick en liten present igår på vår verkstad. En ny glaskopp och förfilter ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Har det kanske varit lite för lite glykol i vinter.
Det finns ett preparat eller medel kanske det heter och det är motorweld och det funkar faktiskt ganska bra . Fick göra så med Bernads svarta fara men det var många sköljningar innan man fick göra det ordentligt . Du kan hitta de på Mecca eller mekonomen vet ej redigt kan finnas på swedool med kostar lite drygt hundringen + Men det går åt några flaskor |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 11th July 2025 - 22:20 |
Designed from: ![]() |