![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Vart kan jag tänkas hitta en vattenpump till Skräcken?
Det är en MB O302 från -74 Sen såg jag att dieselfiltrena är liksom inkapslade el hur jag nu ska uttrycka mig. Det är ju säkert något i dom där burkarna som ska bytas. Kan någon vänlig själ berätta vad jag jag kommer få se när jag öppnar dom ![]() Fick en liten present igår på vår verkstad. En ny glaskopp och förfilter ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
Tackar för erbjudandet, jag hojtar i så fall
![]() Burkarna "hänger" och det är en skruv upptill som man lossar när man ska byta filter. Vill ut och testa nu å se att allt funkar. Måste ta reda på oxå vem som ställt av ett plogblad framför bussen för som det är nu så kommer jag inte ut. ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 11th July 2025 - 22:14 |
Designed from: ![]() |