![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Rasmus |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 14 Registrerad: 5-February 08 Medlemsnummer: 561 ![]() |
Jag tycker att det ser ut att vara väldigt länge sedan någon lyssnade på musik här (18e april)...
Jag har i alla fall lyssnat på Status Quo hela vägen i bussen (bogserade hem den) & nu när jag har hållt på med bussen dom senaste dagarna har det varit mycket Status. Vad föredrar ni att lyssna på nu när dom kalla dagarna är där ute.. |
![]() ![]() |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Hehe, i andra forum kan folk bli irriterade när man drar upp gamla trådar, men inte här, skönt!!!
![]() Och för att hålla mig till ämnet så kan jag nämna att för min egen del så är det lugnt på musikfronten just nu, men jag snöar fortfarande in på genren psykedelisk trance när tillfälle ges. Fast jag är allätare, jag är mer intresserad av hur musiken låter än vilken genre den tillhör ![]() "Förr i tiden" lyssnade jag mycket på synth, och visst händer det att man tar en djupdykning på hårddisken efter Erasure eller kanske till och med Depeche Mode. Fast jag kan tycke det är lika najs o bränna på Iron Maiden eller nått annat "hårt". Allätare som sagt ![]() -------------------- |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 30th April 2025 - 17:40 |
Designed from: ![]() |