![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
TomasHBV85 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 168 Registrerad: 30-August 05 Medlemsnummer: 57 ![]() |
![]() LUCAS UPPFANN MÖRKRET och det stämmer!!!!!! ![]() ![]() HBV85 tomas |
![]() ![]() |
TomasHBV85 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 168 Registrerad: 30-August 05 Medlemsnummer: 57 ![]() |
hej tommy nä inga lmpor är bytta på ett tag men jag bör byta hela lampinsattsen typ nya bak ljus dom såg inte så roliga ut llite rostiga ut men det är inte där felet sitter tyvär jag söker vidare i helgen alla tips är välkomna
mvh tomas hbv85 |
*Mathias |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 124 Registrerad: 8-March 07 Medlemsnummer: 303 ![]() |
Kan du inte koppla loss och dra nytt
Du verkar ha lagt ner så mkt tid så det verkar nästan enklast... Du kan väl ringa matarledningen mellan fram och bak så att du vet att den är ok men inte jordar. Du skrev Lucas -- har du ett sånt där eländigt plusjordat system? Lycka till Mathias hej tommy nä inga lmpor är bytta på ett tag men jag bör byta hela lampinsattsen typ nya bak ljus dom såg inte så roliga ut llite rostiga ut men det är inte där felet sitter tyvär jag söker vidare i helgen alla tips är välkomna mvh tomas hbv85 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 13th July 2025 - 09:12 |
Designed from: ![]() |