![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Frank HBV61 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
![]() Hej alla bussiga HBV'are ! Många har säkert varit på semesterresan redan, eller är på vägarna nånstans i norr eller söder. Själv blev det en liten sväng i Bohuslän med omnejd. Hittade några trevliga ställen, tillsammans med HBV 121. En mellanlandning hos HBV91, där vi stötte på HBV205. HBV66 fick oxå besök av oss. Tyvärr är ju 2 veckor allt för kort egentligen. En hel del bussar blir ju nersövd till vintern, men innan det sker, tänkte jag lägga ut ett förslag för en liten träff innan hösten o vintern slår till med all makt. Efter att ha snackat ihop mig med Chris HBV132 (Orrefors Camping) kom vi fram till att sista helgen i september (26+27/9) kunde vara lämplig. Finns det intresse, hör gärna av er till Chris eller Romy på Orrefors Camping, eller till mig. Tja, träff o träff..... Det blir inga arrangement, ingenting planerad, bara trevlig sammankomst, gott humör, o mycket bussprat. Det finns plats till säkert 12, 15 bussar, om inte fler . El, om så önskas. Ha en fortsatt bra sommar !! -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej.
Ja hur många kommer till Orrefors? Vi startar resan redan i morron söder ut med mellanlandning i Boxholm. Vi är nog redan nere på torsdag om det går bra för Chris. Det fins väl fisk i sjön och förhoppningsvis en båt. Har även tillfrågat lite kompisar från MHC och dom har visat sitt intrersse för gemenskap. Vi får se vad det blir. Men styrelsen skall iallafall ha styrelsemöte på lördag. Tommy |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 8th July 2025 - 17:41 |
Designed from: ![]() |