![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Robert W |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 15-March 09 Medlemsnummer: 988 ![]() |
Hallå gott folk!
Jag och några vänner har gått ihop och köpt en buss för ett tag sen. Frågan är bara det att vi vet inte vad det är för modell ![]() Den heter Volvo B 65508 i registreringsbeviset men hittar inget om den när vi söker just.. Här hittar ni några bilder på bussen http://www.iceroadracing.net/b/64.htm Vart kan man hitta delar till en sånhär? MVH// CAB444 |
![]() ![]() |
Svea HBV77 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1045 Registrerad: 1-June 05 Medlemsnummer: 43 ![]() |
Ja du, inte kommer jag ihåg allt som var med i annonsen. Men det var ju typ gatukök längst bak och så. Häftigt med de hydrauliska stödbenen, de är vi sugna på. Sen så är det ganska fiffigt att ha vattentanken så där över diskbänken, man behöver ingen pump. Lycka till med projektet och hoppas vi ses något på någon träff.
//Sussie |
*Robert W |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 6 Registrerad: 15-March 09 Medlemsnummer: 988 ![]() |
Ja du, inte kommer jag ihåg allt som var med i annonsen. Men det var ju typ gatukök längst bak och så. Häftigt med de hydrauliska stödbenen, de är vi sugna på. Sen så är det ganska fiffigt att ha vattentanken så där över diskbänken, man behöver ingen pump. Lycka till med projektet och hoppas vi ses något på någon träff. //Sussie Den är tyvärr helt rensad på inredning nu, måste bygga allt nytt.. Dom hydrauliska stödbenen finns kvar, vart riktigt enkelt att byta däck helt plötsligt ![]() Vi behöver lite grejer, fönster till sidorna, ett batteri i bättre skick, sängmadrasser, soffmaterial osv.. är det någon som ligger på extramaterial så kan jag gärna hjälpa till att fixa lite plats åt ditt garage ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 21st September 2025 - 09:15 |
Designed from: ![]() |