![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Martin Krafft |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Nu är den äntligen köpt Pärlan(hmmm snart kanske).
Vi kan passa på att tacka alla som har hjälpt oss vid inköp och liknanade här på forumet, ni har varit ovärderliga. ![]() 2/10 - 06 Så kom den då äntligen, vår buss. Bogserad från Kungsbacka till Tjörn och står där nu ![]() Vi jobbade i cirka 6 timmar med att röja, städa ur glas ur den(Pga att 6 rutor var sönderslagna var bussen full med glas ![]() Lägger upp lite "before" bilder som en smakstart. Hade tänkt att ni skall kunna följa projektet här i denna tråden. Till helgen kommer bilder av en helt urstädad buss. ![]() Kom gärna med förslag och tips under projektets gång. Vi är 4 st (Martin,Linus,Daniel och Tommy) och skulle gärna vilja gå med i HBV klubben. Tillsvidare Over and Out ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Gäst |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Så trevligt att ni köpt en svensk/finsk kvalitetsprodukt
![]() Jag har också en ajokki, modell 8000, från 1984. Har sänkt golvet framför bakre dörren och fram till föraren så att jag har ståhöjd (ca 2,05m). Så nu är det bara resten kvar ![]() |
Gäst |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Så trevligt att ni köpt en svensk/finsk kvalitetsprodukt ![]() Jag har också en ajokki, modell 8000, från 1984. Har sänkt golvet framför bakre dörren och fram till föraren så att jag har ståhöjd (ca 2,05m). Så nu är det bara resten kvar ![]() Har du lite bilder så att man kan få lite inspiration? |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 22nd September 2025 - 09:42 |
Designed from: ![]() |