![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
RICKARD/ULLRICK HBV74 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 995 Registrerad: 27-March 05 Medlemsnummer: 34 ![]() |
Saxat från Blockets nyhetsnotiser:
Norrlänningar dricker mest påskmust Norrbotten 14 apr 17:37 Norrlänningarna är de som dricker mest påskmust i Sverige. Därefter kommer Värmland, Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Närke och Södermanland. Det visar en undersökning som Axfood gjort, rapporterar Radio Värmland. Skåningarna dricker numera minst påskmust i landet. Jag hade för mig att norrlänningar brukade dricka nåt onämnbart blandat med lingondricka.... ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Carl-Albin HBV72 |
![]()
|
Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 301 Registrerad: 22-March 05 Från: Dalby utanför Uppsala Medlemsnummer: 30 ![]() |
Var det inte must du menade ni är ju lestadianer allihopa . Norrom daläven det är därför som jag inte kan bli norrläning
![]() Jag fördrar att vara skenhelig ![]() ![]() ![]() |
Frank HBV61 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Jag vet nog varför skåningarna dricker minst påskmust....
![]() Vi har så nära Danmark o Tyskland ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ha en trevlig långhelg allihopa !! ![]() -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
*Tommi |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 191 Registrerad: 24-August 05 Från: Stockholm Medlemsnummer: 54 ![]() |
Har du inte provat Vargtass med wheelmust, he e' grejor det.
Drar permanenten urvanligt folk, rent fosterdrivande änglavatten. Jag har ett underbart snappsrecept om man vill "sålla agnarna från vetet". Man tager en halv liter Tequila och häller i 2 flaskor Tabasco skaka och se vem som även tar den andra snappsen. Drickat går under "betäckningen" Desertwater. Lycka till pojkar. -------------------- Skype:callto://shukokai-100
|
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 16th September 2025 - 05:52 |
Designed from: ![]() |