![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
Geir |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
Hei jeg har buss og bor i norge påsken hadde vi å 3 andre familier tenk å reis til sverige en tur lurer på om det blir arangert noen form for treff i påsken
![]() |
![]() ![]() |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
MHC och HBV har Påskträff i Hanatorps Camping.
![]() Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Ewa HBV11 |
![]()
|
![]() Häxa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 876 Registrerad: 21-November 04 Från: Stockholm Medlemsnummer: 2 ![]() |
MHC och HBV får nog stå i varsin ände av campingen.
MHC ville inte att vi skulle stå med i annonsen på deras hemsida så det raderades. Super ruttet ![]() -------------------- Att förklara är svårt men jag vet ändå vad min hjärna tänker... |
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Är det så som Ewa skriver kan jag inte annat än hålla med henne. Men faktum kvarstår - Mikael Ohlsson har inbjudit både HBV
![]() ![]() Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
Frank HBV61 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 305 Registrerad: 21-November 04 Från: PÃ¥ryd (Kalmar) Medlemsnummer: 4 ![]() |
Tänker bara på en liten sak.....
![]() Hmmmm.... hur många av HBV medlemmarna har en post in MHC's styrelse?? ![]() Jag tror att nästan hälften av hela MHC's styrelse utgörs av MHC'are.... ![]() ![]() Någonting att fundera över..... ![]() Vilka uppfattningar har ni andra.. ???? ![]() -------------------- "Reservsmålänningen" Frank HBV 61
med ' Bullerjaan ' Volvo B57 |
Charsten HBV 21 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1060 Registrerad: 24-November 04 Medlemsnummer: 9 ![]() |
HBV 1 = Träffservice
HBV 6 = Revisor HBV11 = Webredaktör HBV18 = Styrelseled. HBV21 = Valberedningen HBV22 = Valberedningen HBV27 = Kontaktperson HBV37 = Styrelseled./Bullenred. HBV72 = Vice Ordf. Detta är HBV:s medlemmar som har en förtroendepost i MHC, en imponerande samling tycker jag. -------------------- Mercedesåkare
|
Torgny J HBV 66 |
![]()
|
Vem är ansvarig för medlemsrabatterna i HBV? Inte MHC´s rabatter alltså.
Det jag utnyttjar hos MHC är TT-line 10% och HDS 75 öre. Kan vi få detta även hos HBV? Há Dé Gôtt Torgny -------------------- Há Dé Gôtt
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 11th July 2025 - 11:53 |
Designed from: ![]() |