![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
jørn |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
har kjøpt en brukt Waeco 24 w vedlikeholdslader
er det noen som vet hvordan man kobler den,det er tre uttak merket bat 1 bat 2 og minus. |
![]() ![]() |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej Jörn.
Jag vet inte vilken laddare du menar ? Men är det en sådan som ska ladda två batterigrupper så har dom gemensam jord - och bat + ett är en grupp och bat + två är en grupp. Har du modelbetekningen på den så vet jag vilken du menar. ( var det du som skickade intresse anmälan till HBV och sen inte hörde av dig ) Tommy HBV 1 |
jørn |
![]()
|
Oregistrerad ![]() |
laderen heter 925-024TB. den har sleeping mode,hva er det?har kjøpt den på loppis for 200kr.
ja det var jeg som var interesert i å bli medlem,men har lyst til å delta på et treff,før jeg søker om medlemskap.håper det blir et treff til våren hvor ikke medlemmer kan komme. |
Tommy HBV 1 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 1615 Registrerad: 21-November 04 Från: Karlstad (Skutberget) Medlemsnummer: 3 ![]() |
Hej Jörn
Laddaren du köpt är avsedd för två batterigrupper som jag skrev i tidigare inlägg. Som tillbehör fins temperatur sensor som är avsedd för max laddning av batterierna. Det fins även en fjärrkontroll för att se laddnings statusen på batterierna. Du har gjort en bra affär när du köpte den. ![]() Ny pris Laddare 3395:- Temperatur sensor 205:- Fjärrkontroll 295:- VAD DET GÄLLER TRÄFFAR TILL vÅREN SÅ FÅR DU VÄLL HÅLLA ÖGON OCH ÖRON ÖPPNA. OCH HÖRA AV DIG NÄR VI HAR NÅGOT PÅ GÅNG. Tommy HBV 1 |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 30th June 2025 - 23:38 |
Designed from: ![]() |