![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Marcus F |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 21 Registrerad: 4-February 09 Medlemsnummer: 934 ![]() |
Hejsan.
Jag har en säfflebuss som saknar webasto och är nu i färd med att skaffa en sådan. Frågan är hur mycket effekt som krävs. 5 kw,are finns det gott om till rätt peng men går man upp till typ 2010 så vill folk ha rätt bra betalt för dom. Råd i frågan motages tacksamt. |
![]() ![]() |
Torgny J HBV 66 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
I vår buss sitter en 7,5 webasto som är uppskrämd till 11 det räcker gott.
![]() ![]() -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
Torgny J HBV 66 |
![]() ![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 735 Registrerad: 9-January 05 Från: Varberg Medlemsnummer: 17 ![]() |
Kontakta Bosse bildoktorn i Sandaredared utanför Borås eller Tommy i Karlstad om det är närmare
Bosse:0705240481 eller 033240481 Tommy 0703991828 eller 054853970 ![]() ![]() -------------------- Há Dé Gôtt
Volvo Buss Skalman Solveig och Torgny |
*putte |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 24 Registrerad: 29-November 08 Medlemsnummer: 880 ![]() |
hej jag har en 9kw webasto den räcker till ,en kompis till mig provade att montera en 5kw webasto ,det blev kallt när det började bli -5
|
*Marcus F |
![]()
|
Member ![]() ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 21 Registrerad: 4-February 09 Medlemsnummer: 934 ![]() |
Tack för svaren.
Har fått tag på en 9kW,are från wetlandia. Hoppas den dimper in imorn då jag ska iväg med bussen till helgen och det börjar ju bli lite ruggigt på nätterna nu. |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 17th May 2025 - 13:46 |
Designed from: ![]() |