![]() |
Välkommen gäst ( Logga in | Registrera )
![]() |
*Olof |
![]()
|
Newbie ![]() Grupp: HBV Gäst Inlägg: 1 Registrerad: 28-October 08 Medlemsnummer: 848 ![]() |
Denna är ju lite häftig om man nu sammlar på bussar och vill renovera lite. =)
http://www.blocket.se/vi/20991266.htm?ca=7_s (3 min senare) Oj såg att ni inte ville ha blocketannonser... sorry.. hur tar man bort inlägget |
![]() ![]() |
Bertil HBV30 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 ![]() |
Hej!
Nackdelen med Blocket och andra annonsforum är ju att man bara kan se objektet en kortare tid. Det ekipaget var inte alls dumt, och jag har sparat annonsen och bilderna för att kunna drömma om den igen! ![]() mvh Bertil |
Tom HBV168 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: Admin Inlägg: 768 Registrerad: 3-February 08 Från: Kristianstad Medlemsnummer: 558 ![]() |
Drömma? Den kostar ju gratis så billigare kan det ju knappast bli.
"Lite småfix" (dagens understatement) ser det ju ut att vara, men det fixar väl var händig man ![]() Jag tycker du skall slå till! ![]() -------------------- |
Bertil HBV30 |
![]()
|
![]() Gold Member ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grupp: HBV Medlem Inlägg: 311 Registrerad: 15-March 08 Medlemsnummer: 598 ![]() |
Hej!
Nej, jag fortsätter drömma. Av flera skäl, tyngst vägande är väl alla kronor som man måste lägga ner. Och även tiden och allt jobb som krävs. Inte ens dom mest behövda jobben på husbussen blir gjorda, så lite jobb som möjligt ska det vara. Vill bara köra, parkera och höra pyset från p-bromsen och ölen! mvh Bertil ![]() |
![]() ![]() |
Lo-Fi version | Tid: 12th May 2025 - 16:49 |
Designed from: ![]() |